Avete una quistione? Chjamateci: +86 21 6669 3082

Prucessu di pruduzzione di margarina China Manufacturer

Descrizzione corta:

A pruduzzione di margarina include duie parti: preparazione di a materia prima è raffreddamentu è plastificazione. L'equipaggiu principale include serbatoi di preparazione, pompa HP, votator (scambiatore di calore à superficia raschiata), macchina à rotore à pin, unità di refrigerazione, macchina per riempie a margarina è ecc.


  • mudellu:SPM
  • marca: SP
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Prucessu di pruduzzione di margarina

    Video di pruduzzione:https://www.youtube.com/watch?v=Zar71w0TUzM 

    diagramma di flussu

    A pruduzzione di margarina include duie parti: preparazione di a materia prima è raffreddamentu è plastificazione. L'equipaggiu principale include serbatoi di preparazione, pompa HP, votator (scambiatore di calore à superficia raschiata), macchina à rotore à pin, unità di refrigerazione, macchina per riempie a margarina è ecc.

    U primu prucessu hè a mistura di a fase oleosa è di a fase acquosa, a misurazione è l'emulsificazione di a mistura di a fase oleosa è di a fase acquosa, in modu da preparà l'alimentazione di materiale per u secondu prucessu. L'ultimu prucessu hè a plastificazione per raffreddamentu continuu è l'imballaggio di u pruduttu.

    U prucessu di preparazione di a materia prima di a margarina hè mostratu in a Figura 1:

    15

    Diagramma di flussu

    1. 1.U latte fermentatu

    Certi formula di margarina per aghjunghje latte, è u latte dopu a fermentazione di batteri di l'acidu latticu pò pruduce un sapore simile à a crema naturale, cusì a fabbrica mischia u latte fermentatu è l'acqua.

    1. 2.Mischiamentu di l'acqua

    L'acqua è l'additivi solubili in acqua in a formula di margarina, cum'è u latte fermentatu, u sale, i cunservanti, ecc., sò aghjunti à a miscelazione di a fase acquosa è à u serbatoiu di misurazione in a proporzione prescritta per mischjà è mischjà, in modu chì i cumpunenti di a fase acquosa sianu dissolti in una soluzione uniforme.

    1. 3.Miscelazione di fasi oleose

    L'oliu crudu di diverse specificazioni hè prima mischiatu in u tank di mischju d'oliu secondu a proporzione prescritta, è dopu l'additivi solubili in oliu, cum'è emulsionante, antioxidante, pigmentu solubile in oliu, cellulosa solubile in oliu, ecc., Sò aghjunti à a fase d'oliu secondu a proporzione, mischiati cù u tank di misurazione, è agitati per furmà una fase d'oliu uniforme.

    1. 4.L'emulsione

    U scopu di l'emulsificazione di a margarina hè di fà chì a fase acquosa sia dispersa uniformemente è stabilmente in a fase oleosa, è u gradu di dispersione di a fase acquosa hà un grande impattu nantu à a qualità di u pruduttu. Siccomu u sapore di a margarina hè strettamente ligatu à a dimensione di e particelle di a fase acquosa, a propagazione di i microorganismi hè realizata in a fase acquosa, a dimensione di i batteri generali hè 1-5 micron, dunque e gocce d'acqua in a gamma 10-20 micron o più chjuca ponu limità a propagazione di i batteri, dunque a dispersione di a fase acquosa hè troppu fina, e particelle di a fase acquosa sò troppu chjuche faranu perde sapore à a margarina; A dispersione ùn hè micca sufficiente, e particelle di a fase acquosa sò troppu grande, farà chì a margarina currompa u metamorfismu. A relazione trà u gradu di dispersione di a fase acquosa in a margarina è a natura di u pruduttu hè apprussimatamente a seguente:

    水滴直径 Dimensione di a goccia d'acqua

    (微米 micrometru)

    人造奶油性质 (Taste of Margarine)

    menu di 1 (circa 80-85% di a fase acquosa)

    Pesante è menu gustu

    30-40 (menu di 1% di fase acquosa)

    Bon gustu, faciule à esse putridu

    1-5 (circa 95% di a fase acquosa)

    Bon gustu, micca faciule d'esse putridu

    5-10 (circa 4% di a fase acquosa)

    10-20 (circa 1% di a fase acquosa)

    Si pò vede chì l'operazione di emulsificazione deve ghjunghje à un certu gradu di esigenze di dispersione.

    U scopu di mischjà a fase acquosa è a fase oleosa separatamente è uniformemente cù a fase precedente hè di assicurà a consistenza uniforme di tutta l'emulsione dopu l'emulsificazione è a miscelazione di e duie fasi d'oliu è d'acqua. A miscelazione di l'emulsificazione hè, u prublema di funziunamentu hè 50-60 gradi, a fase acquosa hè aghjunta à a fase oleosa misurata, in l'agitazione meccanica o in u ciclu di pompa, hè a fase acquosa cumpletamente dispersa in a fase oleosa, a furmazione di lattice. Ma stu tipu di liquidu di lattice hè assai instabile, smette di mischjà pò esse nantu à u fenomenu di separazione di l'oliu è di l'acqua in u parcu ghjochi.

    Dopu chì l'emulsione mischiata hè stata consegnata, u prucessu di raffreddamentu è di plastificazione hè realizatu finu à chì u pruduttu sia imballatu.

    L'emulsione deve esse raffreddata è plastificata per pruduce un pruduttu di margarina flessibile. Attualmente, si adotta principalmente un dispositivu di plastificazione à raffreddamentu continuu chjusu, cumpresu un votatore o scambiatore di calore à superficia raschiata (unità A), una macchina à rotore à spilli o una macchina impastatrice (unità C) è un tubu di riposu (unità B). U prucessu tecnologicu hè mostratu in a Figura 2:

    Preparazione di u materiale

    Questu inseme d'attrezzatura hà e seguenti caratteristiche:

    1. Funziunamentu cuntinuu ermeticu à alta pressione

    L'emulsione premiscelata hè alimentata in u cilindru di raffreddamentu da una pompa à alta pressione per u votatore. L'alta pressione pò superà a resistenza in tutta l'unità, in più di u funziunamentu à alta pressione pò rende u pruduttu finu è lisciu. U funziunamentu chjusu pò impedisce l'aria è l'aria per via di u raffreddamentu è a cundensazione di l'acqua mischiata cù l'emulsione, assicurendu i requisiti sanitarii di u pruduttu, riducendu a perdita di refrigerazione.

    2. Tempra è emulsificazione

    L'emulsione hè spenta cù ammoniaca o Freon in u votatore per rinfriscà rapidamente l'emulsione, in modu chì a pruduzzione di piccule particelle cristalline, generalmente 1-5 micron, affinchì u gustu sia delicatu. Inoltre, u raschiatore nantu à l'arburu rotante in u votatore hè strettamente cunnessu cù a parete interna di u cilindru, cusì u raschiatore in funzione ùn pò micca solu raschjà continuamente a cristallizazione aderente à a parete interna, ma ancu fà disperde l'emulsione per risponde à i requisiti di emulsificazione di u tonu.

    3. Impastazione è disaddensamentu (macchina à rotore à spilli)

    Ancu s'è l'emulsione raffreddata da u votatore hà cuminciatu à pruduce cristallizazione, hà sempre bisognu di cresce per un certu periodu di tempu. Sè l'emulsione hè lasciata cristallizà à u riposu, si formerà una rete di cristalli lipidichi solidi. U risultatu hè chì l'emulsione raffreddata formerà una massa assai dura senza plasticità. Dunque, per ottene prudutti di margarina cù una certa plasticità, a struttura di a rete deve esse rotta per mezi meccanichi prima chì l'emulsione formi a struttura generale di a rete, in modu da ottene l'effettu di riduce l'ispessimentu. L'impastatura è u disispessimentu sò realizati principalmente in una macchina à rotore à perni.

    1593501134628823

     

    L'unità A (votatore) hè in realtà un dispositivu di raffreddamentu à raschiatore. L'emulsione hè spinta in l'unità chjusa A (votatore) da una pompa à alta pressione. U materiale passa per u canale trà u cilindru di raffreddamentu è l'arburu rotante, è a temperatura di u materiale cala rapidamente per via di u raffreddamentu di u mediu di raffreddamentu. Dui file di raschiatori sò disposte nantu à a superficia di l'arburu. I cristalli furmati nantu à a superficia interna di u votatore sò raschiati da u raschiatore rotante à alta velocità per espone sempre a nova superficia di raffreddamentu è mantene un trasferimentu di calore efficiente. L'emulsione pò esse dispersa sottu l'azione di u raschiatore. Quandu u materiale passa per l'unità A (votatore), a temperatura cala à 10-20 gradi, chì hè più bassu di u puntu di fusione di l'oliu. Ancu s'è l'oliu cumencia à cristallizà, ùn hà ancu furmatu un statu solidu. In questu mumentu, l'emulsione hè in statu di raffreddamentu è hè un liquidu densu.

    L'asse di rotazione di l'unità A (votatore) hè cavu. Durante u funziunamentu, l'acqua calda di 50-60 gradi hè versata in u centru di l'asse di rotazione per impedisce a cristallizazione ligata è indurita nantu à l'asse è causà blocchi.

    1595325626150466

     

    L'unità C (macchina à rotore à perni) hè un dispositivu di impastamentu è di de-ispessimentu, cum'è mostratu in a figura sopra. Dui file di bulloni metallichi sò installati nantu à l'arburu rotante, è una fila di bulloni metallichi fissi hè installata nantu à a parete interna di u cilindru, chì sò sfalsati cù i bulloni metallichi nantu à l'arburu è ùn si toccanu micca. Quandu l'arburu gira à alta velocità, i bulloni metallichi nantu à l'arburu passanu u spaziu di i bulloni metallichi fissi, è u materiale hè cumpletamente impastatu. Sottu à sta azzione, pò prumove a crescita di cristalli, distrughje a struttura di a rete cristallina, furmà cristalli discontinui, riduce a consistenza è aumentà a plasticità.

    L'unità C (macchina à rotore à pin) ghjoca un forte effettu di impastamentu solu durante a notte super fredda, dunque hà solu bisognu di cunservazione di u calore è ùn hà micca bisognu di raffreddamentu. Siccomu u calore di cristallizazione hè liberatu (circa 50KCAL/KG), è u calore generatu da l'attritu di impastamentu, a temperatura di scarica di l'unità C (macchina à rotore à pin) hè più alta di quella di a temperatura di alimentazione. In questu mumentu, a cristallizazione hè cumpleta à circa 70%, ma hè sempre dolce. U pruduttu finale hè liberatu attraversu a valvula di estrusione, è diventerà duru dopu un certu tempu.

    Dopu chì a margarina hè mandata da l'unità C (macchina à rotore à pin), deve esse trattata termicamente à una certa temperatura. In generale, u pruduttu hè piazzatu à una temperatura di 10 gradi sottu à u puntu di fusione per più di 48 ore. Stu trattamentu hè chjamatu maturazione. U pruduttu cottu pò esse mandatu direttamente à l'impianto di trasfurmazione alimentaria per l'usu.

    Messa in serviziu di u situ

    Linea di pruduzzione di margarina Puff Table China Manufacturer213


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu