Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

Tecnulugia di pruduzzione di margarina

Tecnulugia di pruduzzione di margarina

RESUMEN EXECUTIVE

L'imprese alimentari oghje sò cum'è l'altri imprese di fabricazione micca solu cuncentrate nantu à l'affidabilità è a qualità di l'equipaggiu di trasfurmazioni alimentarii, ma ancu in diversi servizii chì u fornitore di l'equipaggiu di trasfurmazioni pò furnisce. In più di e linee di trasfurmazioni efficaci chì furnimu, pudemu esse un cumpagnu da a fase iniziale di l'idea o di u prughjettu à a fase finale di cumissioni, per ùn scurdà di l'impurtante serviziu dopu à u mercatu.

Shiputec hà più di 20 anni di sperienza per l'industria di trasfurmazioni alimentari è imballaggi.

INTRODUZIONE À A NOSTRA TECNULUGIA

VISIONE È IMPEGNI

U segmentu Shiputec cuncepisce, fabrica è cummercializa soluzioni di ingegneria di processu è automatizazione à l'industria lattiera, alimentaria, di bevande, marina, farmaceutica è di cura persunale attraversu e so operazioni glubale.

Semu impegnati à aiutà i nostri clienti in u mondu sanu per migliurà u rendiment è a prufittuità di a so pianta è di i prucessi di fabricazione. Ottenemu questu offrendu una larga gamma di prudutti è soluzioni da cumpunenti ingegneriati à cuncepimentu di impianti di prucessu cumpletu supportati da applicazioni di punta à u mondu è sapè fà di sviluppu.

Cuntinuemu à aiutà i nostri clienti à ottimisà u rendiment è a prufittuità di a so pianta in tutta a so vita di serviziu cù servizii di supportu adattati à i so bisogni individuali per mezu di un serviziu à u cliente coordinatu è di una reta di ricambi.

FOCUS CLIENTI

Shiputec sviluppa, fabrica è stalla linee di trasfurmazioni moderne, altamente efficienti è affidabili per l'industria alimentaria. Per a pruduzzione di prudutti di grassu cristallizatu cum'è margarina, burro, spreads è shortenings Shiputec offre suluzioni chì includenu ancu linee di prucessu per i prudutti alimentari emulsionati cum'è mayonnaise, salsi è condimenti.

PRODUZIONE MARGARINA

01

A margarina è i prudutti cunnessi cuntenenu una fase acqua è una fase grassa è ponu dunque esse carattarizatu da emulsioni acqua in oliu (W / O) in quale a fase acqua hè finemente dispersa cum'è gocce in a fase grassa cuntinua. Sicondu l'applicazione di u pruduttu, a cumpusizioni di a fase di grassu è u prucessu di fabricazione sò scelti in cunseguenza.

In più di l'equipaggiu di cristallizazione, un stabilimentu mudernu di fabricazione per a margarina è i prudutti cunnessi tipicamenti includenu diversi tanki per u almacenamentu di l'oliu è ancu per emulsionanti, fasi d'acqua è preparazione di emulsioni; a dimensione è u numeru di tanki sò calculati basatu annantu à a capacità di a pianta è a cartera di prudutti. A facilità include ancu una unità di pasteurizazione è una facilità di rimelting. Cusì, u prucessu di fabricazione pò esse divisu in generale in i seguenti sub-processi (per piacè vede u diagramma 1):

02

PREPARAZIONE DI A FASE ACQUA E A FASE FAT (ZONA 1)

A fase di l'acqua hè spessu preparata in batch-wise in u tank di fase d'acqua. L'acqua deve esse di bona qualità per bevi. Se l'acqua di qualità potabile ùn pò esse garantita, l'acqua pò esse sottumessa à un pretrattamentu per esempiu, per esempiu, un sistema UV o filtru.

In più di l'acqua, a fase di l'acqua pò esse composta da u salinu o salamu, proteini di latti (margarina da tavola è spreads à pocu grassu), zuccaru (pasta sfoglia), stabilizzanti (spregamenti ridotti è pocu grassi), conservanti è aromi solubili in acqua.

L'ingredienti principali in a fase di grassu, a mistura di grassu, sò generalmente custituiti da una mistura di diversi grassi è olii. Per ottene a margarina cù e caratteristiche è e funziunalità desiderate, a ratio di grassi è olii in a mistura di grassu hè decisiva per u rendiment di u pruduttu finali.

I varii grassi è olii, sia cum'è mistura di grassu sia olii singuli, sò almacenati in tanki di almacenamentu d'oliu tipicamente posti fora di a facilità di produzzione. Quessi sò mantinuti à una temperatura di almacenamentu stabile sopra u puntu di fusione di u grassu è sottu agitazione per evità a fraccionamentu di u grassu è per permette una manipulazione faciule.

In più di a mistura di grassu, a fase di grassu hè tipicamente custituita da ingredienti minori solubili in grassu cum'è emulsionanti, lecitina, sapori, culore è antioxidanti. Questi ingredienti minori sò dissoluti in a mistura di grassu prima chì a fase di l'acqua hè aghjuntu, cusì prima di u prucessu di emulsificazione.

PREPARAZIONE D'EMULSIONI (ZONA 2)

03

L'emulsione hè preparata trasfirendu diversi olii è grassu o mischi di grassu à u tank di emulsione. Di solitu, i grassi di fusione alta o mischi di grassu sò aghjuntu prima seguita da i grassi di fusione più bassi è l'oliu liquidu. Per compie a preparazione di a fase grassa, l'emulsionante è altri ingredienti minori solubili in l'oliu sò aghjuntu à a mistura di grassu. Quandu tutti l'ingredienti per a fase di grassu sò stati mischiati bè, a fase di l'acqua hè aghjuntu è l'emulsione hè creata sottu un mischju intensivu ma cuntrullatu.

Diversi sistemi ponu esse aduprati per a misurazione di i vari ingredienti per l'emulsione di quale dui sò travagli in batch-wise:

Sistema di misuratore di flussu

Sistema di pesatura di tank

Un sistema di emulsificazione in linea cuntinuu hè una suluzione menu preferita, ma usata, per esempiu, linee di alta capacità induve un spaziu limitatu per i tank di emulsione hè dispunibule. Stu sistema usa pompe dosatrici è misuratori di flussu di massa per cuntrullà u rapportu di e fasi aghjuntu in un picculu cisterna di emulsione.

I sistemi sopra citati ponu esse cuntrullati in modu cumplettamente automaticamente. Alcune piante più vechje, però, anu sempre sistemi di preparazione di emulsioni cuntrullati manualmente, ma sò esigenti di travagliu è ùn sò micca cunsigliatu per stallà oghje per via di e regule strette di tracciabilità.

U sistema di misuratore di flussu hè basatu annantu à a preparazione di l'emulsione in batch-wise in quale e diverse fasi è ingredienti sò misurati da metri di flussu di massa quandu sò trasferiti da i vari tanki di preparazione di fasi in u tank di emulsione. A precisione di stu sistema hè +/-0.3%. Stu sistema hè carattarizatu da a so insensibilità à influenze esterne cum'è vibrazioni è terra.

U sistema di cisterna di pesa hè cum'è u sistema di misuratore di flussu basatu nantu à a preparazione di l'emulsione in batch. Quì i quantità di ingredienti è fasi sò aghjuntu direttamente à u tank di l'emulsione chì hè muntatu nantu à e cellule di carica cuntrullà i quantità aghjuntu à u tank.

Di genere, un sistema di dui cisterna hè utilizatu per a preparazione di l'emulsione in modu di pudè curriri a linea di cristallizazione continuamente. Ogni cisterna travaglia cum'è un cisterna di preparazione è buffer (tanque di emulsione), cusì a linea di cristallizazione serà alimentata da un cisterna mentre un novu batch serà preparatu in l'altru è vice versa. Questu hè chjamatu sistema flip-flop.

Una suluzione induve l'emulsione hè preparata in un tank è quandu hè pronta hè trasferita à un buffer tank da induve a linea di cristallizazione hè alimentata hè ancu una opzione. Stu sistema hè chjamatu sistema di premix / buffer.

PASTEURIZAZIONE (ZONA 3)

04

Da u cisterna di buffer, l'emulsione hè normalmente pompata continuamente attraversu un scambiatore di calore di piastre (PHE) o un scambiatore di calore di superficia raschiata à bassa pressione (SSHE), o SSHE d'alta pressione per a pasteurizazione prima di entre in a linea di cristallizazione.

Per i prudutti di grassu pienu un PHE hè tipicamente utilizatu. Per versioni più bassu di grassu induve l'emulsione hè prevista per esibisce una viscosità relativamente alta è per emulsioni sensibili à u calore (per esempiu emulsioni cù un altu cuntenutu di proteine ​​​​), u sistema SPX cum'è una suluzione di bassa pressione o u SPX-PLUS cum'è una suluzione d'alta pressione hè cunsigliatu.

U prucessu di pasteurizazione hà parechji vantaghji. Assicura l'inhibizione di a crescita bacteriana è a crescita di altri microorganismi, migliurà cusì a stabilità microbiologica di l'emulsione. A pasteurizazione di a fase di l'acqua hè solu una pussibilità, ma a pasteurizazione di l'emulsione cumpleta hè preferita postu chì u prucessu di pasteurizazione di l'emulsione minimizzarà u tempu di residenza da u pruduttu pasteurizatu à u riempimentu o l'imballu di u pruduttu finali. Inoltre, u pruduttu hè trattatu in un prucessu in linea da a pasteurizazione à u riempimentu o l'imballu di u pruduttu finali è a pasteurizazione di qualsiasi materiale di rilavorazione hè assicurata quandu l'emulsione completa hè pasteurizzata.

Inoltre, a pasteurizazione di l'emulsione cumpleta assicura chì l'emulsione hè alimentata à a linea di cristallizazione à una temperatura constante, ottenendu paràmetri di trasfurmazioni constanti, temperature di u produttu è texture di u produttu. Inoltre, l'ocurrenza di l'emulsione pre-cristalizazione alimentata à l'equipaggiu di cristallizazione hè impedita quandu l'emulsione hè pasteurizzata currettamente è alimentata à a pompa d'alta pressione à una temperatura 5-10 ° C più altu ch'è u puntu di fusione di a fase di grassu.

Un prucessu tipicu di pasteurizazione dopu a preparazione di l'emulsione à 45-55 ° C include una sequenza di riscaldamentu è mantene l'emulsione à 75-85 ° C per 16 sec. è dopu un prucessu di rinfrescante à una temperatura di 45-55 ° C. A temperatura finale dipende da u puntu di fusione di a fase di grassu: più altu hè u puntu di fusione, più altu hè a temperatura.

REFRIGERAZIONE, CRISTALIZAZIONE E IMPASSAGGIO (ZONA 4)

 05

L'emulsione hè pompata à a linea di cristallizazione per mezu di una pompa di pistone d'alta pressione (HPP). A linea di cristallizazione per a pruduzzione di margarina è prudutti cunnessi hè tipicamente custituita da un SSHE d'alta pressione chì hè rinfriscatu da i media di raffreddamentu di ammonia o Freon. A machina (s) di rotore di Pin è / o cristallizatori intermedi sò spessu inclusi in a linea per aghjunghje intensità di impastamentu extra è tempu per a produzzione di prudutti plastichi. Un tubu di riposu hè u passu finali di a linea di cristallizazione è hè inclusu solu se u pruduttu hè imballatu.

U core di a linea di cristallizazione hè l'alta pressione SSHE, chì l'emulsione calda hè super-cooled è cristallizata nantu à a superficia interna di u tubu chilling. L'emulsione hè scrappata in modu efficiente da i scrapers rotanti, cusì l'emulsione hè rinfriscata è impastata simultaneamente. Quandu u grassu in l'emulsione cristallizza, i cristalli di grassu formanu una reta tridimensionale chì intrappulà e gocce d'acqua è l'oliu di liquidu, risultatu in prudutti cù proprietà di natura semi-solida plastica.

Sicondu u tipu di pruduttu chì deve esse fabricatu è u tipu di grassu utilizatu per u pruduttu particulari, a cunfigurazione di a linea di cristallizazione (vale à dì l'ordine di i tubi di refrigerazione è di e macchine di rotore di pin) pò esse aghjustate per furnisce a cunfigurazione ottima per u pruduttu. pruduttu particulare.

Siccomu a linea di cristallizazione generalmente fabrica più di un pruduttu di grassu specificu, u SSHE spessu si compone di duie o più sezioni di rinfrescante o tubi di rinfrescante per risponde à i requisiti per una linea di cristallizazione flessibile. Quandu pruducia diversi prudutti di grassu cristallizatu di diverse miscele di grassu, a flessibilità hè necessaria postu chì e caratteristiche di cristallizazione di e miscele puderanu differisce da una mistura à l'altru.

U prucessu di cristallizazione, e cundizioni di trasfurmazioni è i paràmetri di trasfurmazioni anu una grande influenza nantu à e caratteristiche di a margarina finale è di i prudutti diffusi. Quandu u disignu di una linea di cristallizazione, hè impurtante identificà e caratteristiche di i prudutti previsti per esse fabbricati nantu à a linea. Per assicurà l'investimentu per u futuru, a flessibilità di a linea è i paràmetri di trasfurmazioni cuntrullabili individualmente sò necessarii, postu chì a gamma di prudutti d'interessu pò cambià cù u tempu è ancu di materie prime.

A capacità di a linea hè determinata da a superficia di rinfrescante dispunibule di u SSHE. Macchine di diverse dimensioni sò dispunibuli chì varienu da linee di bassa à alta capacità. Ancu diversi gradi di flessibilità sò dispunibuli da l'equipaggiu unicu tubu à più linee di tubu, cusì linee di trasfurmazioni altamente flessibili.

Dopu chì u pruduttu hè rinfriscatu in u SSHE, entra in a macchina di rotore di pin è / o cristalli intermedi in quale hè impastata per un certu periodu di tempu è cun una certa intensità per aiutà à a prumuzione di a reta tridimensionale, chì à u livellu macroscopicu hè a struttura plastica. Se u pruduttu hè destinatu à esse distribuitu cum'è un pruduttu imballatu, entrerà in u SSHE di novu prima chì si stalla in u tubu di riposu prima di l'imballaggio. Se u pruduttu hè pienu in tazzi, nisun tubu di riposu hè inclusu in a linea di cristallizazione.

06

IMBALLAGGIO, RIEMPIMENTO E REFUSSIONE (ZONA 5)

07

Diverse macchine di imballaggio è di riempimentu sò dispunibili nantu à u mercatu è ùn saranu micca descritte in questu articulu. In ogni casu, a cunsistenza di u pruduttu hè assai diversa s'ellu hè pruduttu per esse imballatu o pienu. Hè ovvi chì un pruduttu imballatu deve esibisce una texture più ferma ch'è un pruduttu pienu è se sta struttura ùn hè micca ottimale, u pruduttu serà sviatu à u sistema di remelting, funnutu è aghjuntu à u buffer tank per a riprocessazione. Diversi sistemi di fusione sò dispunibili, ma i sistemi più utilizati sò PHE o SSHE à bassa pressione.

AUTOMATISmu

 08

A margarina, cum'è l'altri prudutti alimentari, hè in parechje fabbriche oghje pruduciutu sottu strette prucedure di tracciabilità. Queste prucedure tipicamente copre l'ingredienti, a pruduzzione è u pruduttu finali risultatu micca solu in una sicurezza alimentaria rinfurzata, ma ancu in una qualità di l'alimentariu constante. E dumande di tracciabilità ponu esse implementate in u sistema di cuntrollu di a fabbrica è u sistema di cuntrollu Shiputec hè pensatu per cuntrullà, registrà è documentà e cundizioni impurtanti è i paràmetri riguardanti u prucessu di fabricazione cumpletu.

U sistema di cuntrollu hè dotatu di prutezzione di password è presenta a registrazione di dati storichi di tutti i paràmetri implicati in a linea di trasfurmazioni di margarina da l'infurmazioni di ricetta à a valutazione finale di u produttu. U logging di dati include a capacità è a pruduzzione di a pompa d'alta pressione (l / ora è a pressione di back), a temperatura di u produttu (incl. prucessu di pasteurizazione) durante a cristallizazione, a temperatura di rinfrescante (o a pressione di i media di rinfrescante) di u SSHE, a velocità di u SSHE è i machini pin rotor oltri carichi di muturi curriri lu pump high pressure, u SSHE è i machini pin rotor.

Sistema di cuntrollu

09

Durante u processu, l'allarmi seranu mandati à l'operatore se i paràmetri di trasfurmazioni per u pruduttu specificu sò fora di limiti; Quessi sò stabiliti in l'editore di ricette prima di a produzzione. Questi allarmi anu da esse ricunnisciuti manualmente è l'azzioni secondu e prucedure devenu esse realizatu. Tutte l'allarmi sò almacenati in un sistema di alarme storicu per vede più tardi. Quandu u pruduttu abbanduneghja a linea di produzzione in una forma imballata o piena, hè fora di u nome di u produttu tipicamente marcatu cù una data, ora è numeru d'identificazione di batch per u seguimentu più tardi. A storia cumpleta di tutte e tappe di produzzione implicate in u prucessu di fabricazione hè cusì archiviata per a sicurità di u pruduttori è di l'utilizatori finali, u cunsumadore.

CIP

10

I stabilimenti di pulizia CIP (CIP = cleaning in place) sò ancu parti di un stabilimentu mudernu di margarina, postu chì e piante di pruduzzione di margarina deve esse pulita regularmente. Per i prudutti tradiziunali di margarina una volta à settimana hè un intervallu di pulizia normale. Tuttavia, per i prudutti sensibili cum'è pocu grassu (cuntenutu d'acqua altu) è / o prudutti chì cuntenenu alta proteina, intervalli più brevi trà u CIP sò cunsigliati.

In principiu, sò usati dui sistemi CIP: impianti CIP chì utilizanu i media di pulizia solu una volta o l'impianti CIP cunsigliati chì operanu per via di una soluzione tampone di i media di pulizia induve i media cum'è liscivia, acidu è / o disinfettanti sò tornati à u CIP individuale. tanki di almacenamentu dopu l'usu. L'ultimu prucessu hè preferitu postu chì rapprisenta una suluzione amichevule à l'ambiente è hè una suluzione ecunomica in quantu à u cunsumu di agenti di pulizia è cusì u costu di questi.

In casu chì parechje linee di produzzione sò installate in una fabbrica, hè pussibule di stallà piste di pulizia parallele o sistemi satellitari CIP. Questu risultatu in una riduzione significativa di u tempu di pulizia è u cunsumu d'energia. I paràmetri di u prucessu CIP sò automaticamente cuntrullati è registrati per più tardi traccia in u sistema di cuntrollu.

OSSERVAZIONI FINALI

Quandu pruducia margarina è prudutti cunnessi, hè impurtante di mantene in mente chì ùn sò micca solu l'ingredienti cum'è l'olii è i grassi utilizati o a ricetta di u pruduttu chì determinanu a qualità di u pruduttu finali, ma ancu a cunfigurazione di a pianta, u paràmetri di trasfurmazioni è u statu di a pianta. Se a linea o l'equipaggiu ùn hè micca bè mantinutu, ci hè un risicu chì a linea ùn hè micca efficaci. Per quessa, per pruduce prudutti d'alta qualità, una pianta bè funziunamentu hè un must, ma l'scelta di u mischju di grassu cù e caratteristiche chì currispondenu à l'applicazione finale di u pruduttu hè ancu impurtante è ancu una cunfigurazione curretta è a scelta di i paràmetri di trasfurmazioni di a pianta. Infine, ma micca menu menu, u pruduttu finali deve esse trattatu à temperatura secondu l'usu finali.


Tempu di Postu: Dec-19-2023