Avete una quistione? Chjamateci: +86 311 6669 3082

Un inseme di unità cristallizzatore hè cunsegnatu à a nostra fabbrica di clienti!

微信图片_20240628165012

U scambiatore di calore à superficia raschiante (SSHE) hè un equipaggiu di prucessu chjave, largamente utilizatu in l'industria alimentaria, chimica, farmaceutica è altre industrie, in particulare in a pruduzzione di margarina è grassu vegetale ghjoca un rolu impurtante. Questu articulu discuterà in dettagliu l'applicazione di u scambiatore di calore à superficia raschiante (SSHE), in particulare a so impurtanza in a pruduzzione di margarina è grassu vegetale.

U principiu basicu è a funzione di u scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE)

A funzione principale di u scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE) hè di cristallizà rapidamente i materiali liquidi in un cortu periodu di tempu per via di un raffreddamentu rapidu. Stu prucessu di raffreddamentu rapidu pò cuntrullà efficacemente a struttura cristallina di u materiale, affettendu cusì e so proprietà fisiche è chimiche. U scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE) hè generalmente cumpostu da un tamburu di raffreddamentu, un agitatore, un sistema di circulazione di u mediu di raffreddamentu, ecc., cuntrullendu a temperatura, a velocità di agitazione è u tempu per ottene un cuntrollu precisu di u prucessu di cristallizazione di u materiale.

 Applicazione di u scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE) in l'industria alimentaria

A pruduzzione di margarina

margherita_di_tavola_di_merrygoldA margarina hè un ingrediente alimentariu cumunu, largamente adupratu in panificazione, frittura è cundimentu. U prucessu di pruduzzione include a miscelazione di grassu, l'emulsificazione, u raffreddamentu è a cristallizazione. U cristallizzatore di tempra ghjoca un rolu cruciale in questu prucessu.

 Miscelazione di grassi è emulsificazione: A pruduzzione di margarina richiede prima a miscelazione di diversi grassi è olii è a furmazione di una emulsione stabile per mezu di emulsionanti. Stu prucessu assicura una distribuzione uniforme di l'oliu è pone e basi per a cristallizazione successiva.

Scambiatore di calore di a superficia di u raschiatore: Dopu avè emulsionatu a mistura d'oliu in u cristallizzatore di raffreddamentu, per mezu di un raffreddamentu rapidu, in modu chì in un cortu periodu di cristallizazione si faci rapidamente. Stu prucessu cuntrolla efficacemente a dimensione è a distribuzione di i cristalli, ciò chì affetta a struttura è u gustu di a margarina. U cristallizzatore di raffreddamentu cuntrolla a temperatura è a velocità di u tamburu di raffreddamentu per assicurà a stabilità è l'uniformità di u prucessu di cristallizazione.

 Trattamentu di post-cristallizazione: U materiale cristallizatu per tempra passa per una miscelazione è un trattamentu successivi per assicurà chì abbia e proprietà fisiche adatte, cum'è a morbidezza è a stabilità.

 Accurtà a pruduzzione

Pasta sfoglia fatta in casa-800x530

U grassu vegetale hè un oliu adupratu per fà alimenti cum'è pasticceria, pasticcini è biscotti, è hè pruduttu in un prucessu simile à a margarina, ma cù esigenze più elevate per a struttura cristallina. U scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE) ghjoca ancu un rolu impurtante in a pruduzzione di grassu vegetale.

 Selezzione è mischju di l'olii: A pruduzzione di grassu vegetale richiede a selezzione di olii cù punti di fusione è proprietà di cristallizazione specifichi, è a so mischjatura in un liquidu uniforme. Questa tappa furnisce a basa per u prucessu di cristallizazione successivu.

 Cristallizazione di Quench: l'oliu mischiatu entra in u scambiatore di calore di a superficia di u raschiatore (SSHE), chì hè rapidamente raffreddatu per furmà a cristallizazione. U scambiatore di calore di a superficia di u raschiatore (SSHE) face chì l'oliu formi una struttura cristallina fina è uniforme cuntrullendu precisamente e cundizioni di raffreddamentu. Sta struttura cristallina fina dà à u grassu vegetale una bona plasticità è un gustu croccante.

 Trattamentu successivu: U grassu cristallizatu deve esse ulteriormente mischiatu è furmatu per assicurà chì abbia e proprietà fisiche adatte, cum'è a durezza è a stabilità. L'usu di u scambiatore di calore di a superficia raschiante (SSHE) pò migliurà significativamente l'efficienza di pruduzzione è a qualità di u pruduttu di u grassu.

 L'applicazione di u cristallizzatore di tempra in altre industrie

Industria chimica

In l'industria chimica, u scambiatore di calore di superficia raschiante (SSHE) hè largamente utilizatu in u prucessu di pruduzzione di diversi prudutti chimichi, cum'è resine, coloranti è pigmenti. Per via di a cristallizazione temprata, a struttura cristallina di sti prudutti chimichi pò esse cuntrullata per migliurà a so purezza è stabilità. Per esempiu, in a pruduzzione di resina, u scambiatore di calore di superficia raschiante (SSHE) pò fà chì a resina si indurisca rapidamente è formi una struttura cristallina uniforme, migliurendu cusì e proprietà meccaniche è a resistenza à u calore di a resina.

 Industria farmaceutica

In l'industria farmaceutica, i scambiatori di calore di superficia raschiante (SSHE) sò aduprati in u prucessu di cristallizazione è di asciugatura di i medicinali. Spegnendu a cristallizazione, a forma cristallina di u medicamentu pò esse cuntrullata, è a so solubilità è biodisponibilità ponu esse migliurate. Per esempiu, in a pruduzzione di antibiotici, u scambiatore di calore di superficia raschiante (SSHE) permette à l'antibioticu di cristallizà rapidamente, migliurendu a so purezza è efficacia. Inoltre, u scambiatore di calore di superficia raschiante (SSHE) pò ancu esse adupratu per pruduce preparazioni à liberazione lenta di vari medicinali, è a velocità di liberazione di i medicinali pò esse aghjustata cuntrullendu a struttura cristallina.

 Altri campi d'applicazione

In più di l'industrie alimentaria, chimica è farmaceutica, i scambiatori di calore à superficia raschiante (SSHE) sò ancu largamente usati in altri campi, cum'è i tessili, l'elettronica è a scienza di i materiali. In l'industria tessile, i scambiatori di calore à superficia raschiante (SSHE) sò usati in a pruduzzione è a trasfurmazione di fibre per migliurà a so resistenza è a resistenza à l'usura cuntrullendu a struttura cristallina di e fibre. In l'industria elettronica, i scambiatori di calore à superficia raschiante (SSHE) sò usati in a pruduzzione di materiali semiconduttori per migliurà e prestazioni è a stabilità di i materiali semiconduttori cuntrullendu precisamente u prucessu di cristallizazione. In u campu di a scienza di i materiali, i scambiatori di calore à superficia raschiante (SSHE) sò usati per u sviluppu è a ricerca di novi materiali, regulendu e proprietà fisiche è chimiche di i materiali cuntrullendu a struttura cristallina.

Cunclusione

U scambiatore di calore à superficia raschiante (SSHE), cum'è un equipagiu di cristallizazione efficiente, ghjoca un rollu impurtante in parechje industrie. In particulare in l'industria alimentaria, migliora significativamente a qualità di u produttu è l'efficienza di pruduzzione in a pruduzzione di margarina è grassu vegetale per via di un raffreddamentu rapidu è un cuntrollu precisu di u prucessu di cristallizazione. Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia, a gamma d'applicazione di u scambiatore di calore à superficia raschiante (SSHE) cuntinuerà à espansione, è dimustrarà i so vantaghji è u so valore unichi in più campi.


Data di publicazione: 01-lugliu-2024