Astrattu
A margarina di pasticceria deve esse plastica è stabile. U flussu di tecniche di pruduzzione di margarina di pasticceria pò esse disposti assai faciule da tubularchiller (scambiatore di calore di superficia scraped tubular). Durante u prucessu di prufonda di l'oliu, u cooling hà una influenza significativa nantu à a cristallizazione di a margarina di pasticceria. A margarina differente hà bisognu di prucessi diversi è cundizioni di tempera.
Parolle chjave : margarina di pasticceria; tamburinu chilling; chiller tubulare, scambiatore di calore di superficia raschiata, pruduzzione di margarina.
Introduzione tecnica di chiller tubulari
Ancu s'è i prudutti di margarina flaky sò stati in pruduzzione per parechji anni, a ghjente hà pruvatu à capisce u megliu modu per e cundizioni di prucessu, soprattuttu nantu à a cristallizazione di diverse formule di produttu in diverse cundizioni di trasfurmazioni. Prima di l'invenzione di l'scambiatore di calore scraper, o di a machina di quenching di tubu, tutti i prudutti di margarina sò stati pruduciuti cù e macchine di tamburi è impastatrici. A causa di u tubu chìnching processing machine hà assai vantaghji paragunatu cù altre machini di trasfurmazioni, cusì avà i pruduttori di margarina sò cù a so pruduzzione di margarina pasticceria flaky, stu documentu nantu à a macchina di processing tubu quenching à pruduce prucessu di margarina pasticceria flaky à fà qualchi intruduzioni.
I pruprietà principali di a margarina flaky sò a so plasticità è a stabilità. Quandu a margarina hè plegata è rotulata ripetutamente, i strati duveranu esse senza rottu in a pasta, cusì a plasticità hè impurtante; A stabilità hè ancu impurtante. Se a margarina ùn hè micca abbastanza ferma per diventà morbida o permeable à l'oliu, è hè assorbita in a pasta, a capa d'oliu trà i strati di pasta serà ridutta assai.
A struttura di a macchina di spegnimentu di tamburi rotanti hè relativamente simplice, solu bisognu di aghjustà uni pochi di parametri in a produzzione pò pruduce i prudutti di margarina croccante. A margarina di pasticceria flaky prodotta da a machina di tamburinu hà una bona plasticità, ùn hè micca faciule per penetrà l'oliu, è hè assai stabile in una larga gamma di temperatura. A macchina di spegnimentu di tubi cà a macchina di spegnimentu di tamburi in u rendiment hà fattu un prugressu maiò, chì si riflette principalmente in:
(1) In i prudutti di trasfurmazioni di tubi sigillati, una bona sigillatura, e cundizioni sanitarie migliurà ancu assai;
(2) A realizazione di l'operazione d'alta pressione, chì hè particularmente impurtante per a produzzione di margarina croccante;
(3) Bona flessibilità, pò cambià in modu flessibile a velocità, a pressione, a forza di congelazione è altre cundizioni di trasfurmazioni.
U prucessu rappresentativu per a pruduzzione di margarina di pasticceria in scaglie cù una macchina di spegnimentu di tubu hè u seguente:
Pompa a pistoni ad alta pressione ※ Scambiatore di calore di superficia raschiata tubulare di alta pressione (Unità A) ※ Set di cristallizzatore intermediu ※ Macchina di rotore di pinu agitatore (Unità B) ※ Tubu di riposu di grande capacità ※ Imballaggio di fette / blocchi.
A funzione di u cristallizzatore intermediu hè equivalente à quella di l'impastatrice. Hè situatu nantu à u tubu di quench di a macchina di trasfurmazioni è guidatu à rotà da l'arburu di cutter di a macchina di trasfurmazioni.
Hè cunvenutu per aghjustà u flussu di trasfurmazioni di u pruduttu per pruduce margarina di pasticceria scagliata cù una macchina di spegnimentu di tubi. U scopu di aghjustà u prucessu pò esse rializatu cambiendu u modu di cunnessione di a pipa di cunnessione trà u gruppu di pipa di quenching (unità A) è unità di impastatura (unità B), chì hè più faciule d'operare. Per esempiu, l'unità di impastatura in agitazione (unità B) pò esse piazzata à mezu à u tubu di spegnimentu di l'unità A, dopu à u flussu di A 1 ※A 2 ※B1 ※B2 ※A 3 ※A 4, o cambiendu à u flussu. di A 1 ※A 2 ※A 3 ※A 4 ※B1 ※B2. Basta à cambià u prucessu di trasfurmazioni pò migliurà a qualità di u produttu. In u prucessu di sopra, u prucessu di mette l'unità B à mezu à u tubu di quench di l'unità A hè particularmente adattatu per a formulazione di l'oliu vegetale basatu in l'oliu di palma, chì hè statu pruvatu parechje volte in a pratica di produzzione. È quandu u materiale principale di u pruduttu hè u vacche, i risultati megliu ponu esse ottenuti mettendu unità B dopu unità A.
A capacità di impastu hè determinata da a formulazione di u pruduttu, per esempiu, una capacità di impastatura relativamente grande deve esse usata per a formulazione d'oliu cù cristallizazione lenta. In u prucessu di produzzione di pipa di rinfrescante rapidu, l'effettu impastu hè a capacità di u gruppu intermediu è a capacità di u cristallizzatore è batte l'unità impastatrice (B) a somma di a capacità di l'unità, cusì quandu un cambiamentu in a formula di u produttu, bisognu. per aghjustà a capacità di u prucessu di impastu, sia à traversu l'aumentu di a capacità di l'unità B, o diminuite, pò aumentà o diminuite in a capacità di u muffa di u mediu, pò ancu esse fattu aghjunghjendu è sottrae à u stessu tempu, assai flexible.
Tempu di Postu: Dec-30-2021