Avete una quistione? Chjamateci: +86 311 6669 3082

Prucessu di Margarina

Prucessu di Margarina

U prucessu di pruduzzione di margarina implica parechji passi per creà un pruduttu spalmabile è stabile à a cunservazione chì s'assumiglia à u burru, ma hè tipicamente fattu da olii vegetali o una cumminazione di olii vegetali è grassi animali. A macchina principale include un serbatoiu di emulsificazione, un votatore, un scambiatore di calore à superficia raschiata, una macchina à rotore à spilli, una pompa à alta pressione, un pastorizzatore, un tubu di riposu, una macchina di imballaggio, ecc.

Eccu un riassuntu di u prucessu tipicu di pruduzzione di margarina:

00

Miscelazione di l'oliu (serbatoiu di miscelazione): Diversi tipi d'olii vegetali (cum'è l'oliu di palma, di soia, di canola o di girasole) sò mischiati inseme per ottene a cumpusizione di grassu desiderata. A scelta di l'olii influenza a struttura finale, u gustu è u prufilu nutrizionale di a margarina.

1

Idrogenazione: In questa tappa, i grassi insaturi in l'olii sò parzialmente o cumpletamente idrogenati per cunvertisceli in grassi saturi più solidi. L'idrogenazione aumenta u puntu di fusione di l'olii è migliora a stabilità di u pruduttu finale. Stu prucessu pò ancu purtà à a furmazione di grassi trans, chì ponu esse ridutti o eliminati per mezu di tecniche di trasfurmazione più muderne.

Emulsificazione (reservoir d'emulsificazione): L'olii mischiati è idrogenati sò mischiati cù acqua, emulsionanti è altri additivi. L'emulsionanti aiutanu à stabilizà a mistura impedendu à l'oliu è à l'acqua di separassi. L'emulsionanti cumuni includenu lecitina, mono- è digliceridi è polisorbati.

7

Pastorizazione (pastorizzatore): L'emulsione hè riscaldata à una temperatura specifica per pastorizà la, uccidendu ogni batteria dannosa è allargendu a durata di conservazione di u pruduttu.

3

Raffreddamentu è Cristallizazione (scambiatore di calore à superficie raschiata o votatore): L'emulsione pastorizzata hè raffreddata è lasciata cristallizà. Questa tappa influenza a struttura è a consistenza di a margarina. U raffreddamentu cuntrullatu è a cristallizazione aiutanu à creà un pruduttu finale lisciu è spalmabile.

5

Aghjunghjendu Sapori è Culore: Aromi, culori è sale naturali o artificiali sò aghjunti à l'emulsione raffreddata per migliurà u gustu è l'aspettu di a margarina.

Imballaggio: A margarina hè pompata in cuntenitori cum'è vasche o bastoncini, secondu l'imballaggio previstu per u cunsumadore. I cuntenitori sò sigillati per impedisce a contaminazione è mantene a freschezza.

4

Cuntrollu di qualità: In tuttu u prucessu di pruduzzione, i cuntrolli di qualità sò realizati per assicurà chì a margarina risponde à i standard di gustu, struttura è sicurezza desiderati. Questu include testi di consistenza, sapore, culore è sicurezza microbiologica.

 

I prucessi muderni di pruduzzione di margarina si cuncentrenu spessu nantu à minimizà l'usu di l'idrogenazione è à riduce u cuntenutu di grassi trans. I pruduttori ponu aduprà prucessi alternativi, cum'è l'interesterificazione, chì riorganizza l'acidi grassi in l'olii per ottene e proprietà desiderate senza furmà grassi trans.

2

Hè impurtante di nutà chì u prucessu specificu pò varià trà i pruduttori è e regioni, è i sviluppi più recenti in a tecnulugia alimentaria cuntinueghjanu à influenzà u modu in cui a margarina hè prodotta. Inoltre, a dumanda di prudutti più sani è più sustenibili hà purtatu à u sviluppu di margarine cù grassi saturati è trans ridotti, è ancu quelle fatte da ingredienti vegetali.

 


Data di publicazione: 21 d'aostu 2023