Avete una quistione? Chjamateci: +86 21 6669 3082

Tipu di scambiatore di calore à superficia raschiata (Votator)

Tipu di scambiatore di calore à superficia raschiata (Votator)

11 anni

Un scambiatore di calore à superficia raschiata (SSHE o Votator) hè un tipu di scambiatore di calore utilizatu per u trattamentu di materiali viscosi è appiccicosi chì tendenu à aderisce à e superfici di trasferimentu di calore. U scopu principale di un scambiatore di calore à superficia raschiata (votator) hè di riscaldà o raffreddà efficacemente questi materiali difficili, impedendu li di incrostà si o accumulà nantu à e superfici di trasferimentu di calore. E lame raschiatrici o agitatori in u scambiatore raschianu continuamente u pruduttu da e superfici di trasferimentu di calore, mantenendu un trasferimentu di calore efficiente è impedendu qualsiasi depositi indesiderati.

I scambiatori di calore à superficia raschiata (votatori) sò cumunemente usati in varie industrie, cumprese a trasfurmazione alimentaria, i farmaceutichi, i chimichi è i petrolchimichi, induve i materiali cum'è paste, gel, cere, creme è polimeri devenu esse riscaldati, raffreddati o cristallizzati senza incrostà e superfici di u scambiatore di calore.

Ci sò diverse cunfigurazioni di scambiatori di calore à superficia raschiata (votatori), cumprese:

Scambiatore di calore à superficia raschiata orizzontale (votatore): Quessi anu una cunchiglia cilindrica orizzontale cù lame raschianti rotanti à l'internu.

Scambiatore di calore à superficia raschiata verticale (votatore): In questu tipu, a cunchiglia cilindrica hè verticale, è e lame di u raschiatore sò piazzate verticalmente.

Scambiatore di Calore à Superficie Raschiata à Doppiu Tubu (votatore): Si compone di dui tubi concentrici, è u materiale scorre in u spaziu anulare trà i dui tubi mentre e lame raschianti agitanu u pruduttu.

U cuncepimentu di i scambiatori di calore à superficia raschiata (votatori) pò varià secondu l'applicazione specifica è e caratteristiche di u materiale trasfurmatu. Sò scelti quandu i scambiatori di calore cunvinziunali ùn ponu micca trattà efficacemente e sfide poste da e sustanze altamente viscose o appiccicose.


Data di publicazione: 17 d'aostu 2023