Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

Cos'è Scraped Surface Heat Exchangers (SSHE)?

12

Un scambiatore di calore di superficia scraped (SSHE) hè un tipu di scambiatore di calore chì hè utilizatu per riscalda o rinfriscà fluidi altamente viscosi o appiccicosi chì ùn ponu micca esse processati in modu efficace in i scambiatori di calore tradiziunali. U SSHE hè custituitu da una cunchiglia cilindrica chì cuntene un fustu cintrali rotanti cù parechje lame di raschiate attaccate à questu.

SPX

U fluidu altamente viscosu hè introduttu in u cilindru è e lame di raschi rotanti movenu u fluidu longu i mura internu di u cilindru. U fluidu hè riscaldatu o rinfriscatu da un mediu di trasferimentu di calore esternu chì scorri à traversu a cunchiglia di u scambiatore. Quandu u fluidu si move longu i mura internu di u cilindru, hè continuamente scraped by the blades, chì impediscenu a furmazione di una capa di fouling nantu à a superficia di trasferimentu di calore è prumove un trasferimentu di calore efficiente.

Disegnu

U scambiatore di calore di superficia scraped hè cumunimenti utilizatu in l'industria alimentaria per trasfurmà prudutti cum'è cioccolatu, furmagliu, shortening, meli, salsa è margarina. Hè ancu usatu in altre industrie per trasfurmà prudutti cum'è polimeri, adesivi è petrochimichi. U SSHE hè favuritu per a so capacità di trattà fluidi altamente viscosi cù un minimu di fouling, risultatu in una efficienza più alta è tempi di operazione più longu chì i scambiatori di calore tradiziunali.

 


Tempu di Postu: Feb-24-2023