Avete una quistione? Chjamateci: +86 21 6669 3082

Chì sò i scambiatori di calore à superficia raschiata (SSHE)?

12

Un scambiatore di calore à superficia raschiata (SSHE) hè un tipu di scambiatore di calore chì hè adupratu per riscaldà o rinfriscà fluidi assai viscosi o appiccicosi chì ùn ponu micca esse trattati efficacemente in i scambiatori di calore tradiziunali. L'SSHE hè custituitu da una cunchiglia cilindrica chì cuntene un arburu cintrali rotante cù parechje lame raschianti attaccate à questu.

SPX

U fluidu assai viscosu hè introduttu in u cilindru è e lame raschianti rotanti movenu u fluidu longu i muri interni di u cilindru. U fluidu hè riscaldatu o raffreddato da un mediu di trasferimentu di calore esternu chì scorre attraversu u gusciu di u scambiatore. Mentre u fluidu si move longu i muri interni di u cilindru, hè raschiatu continuamente da e lame, chì impediscenu a furmazione di un stratu di incrostazione nantu à a superficia di trasferimentu di calore è prumove un trasferimentu di calore efficiente.

Disegnu

U scambiatore di calore à superficia raschiata hè cumunamente adupratu in l'industria alimentaria per a trasfurmazione di prudutti cum'è u cioccolatu, u furmagliu, u grassu vegetale, u mele, a salsa è a margarina. Hè ancu adupratu in altre industrie per a trasfurmazione di prudutti cum'è i polimeri, l'adesivi è i prudutti petrochimichi. L'SSHE hè favuritu per a so capacità di trattà fluidi altamente viscosi cù una minima incrostazione, risultendu in una maggiore efficienza è tempi di funziunamentu più lunghi cà i scambiatori di calore tradiziunali.

 


Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023