Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator

Dopu u prucessu di sterilizazione, a suluzione di gelatina hè rinfriscata cù un scambiatore di calore di superficia scraped, chjamatu "votator", "estrusore di gelatina" o "chemetator" da diversi fabricatori.

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator2

Duranti stu prucessu, a suluzione altamente cuncintrata hè gelificata è hè estrusa in forma di tagliatelle chì sò trasferiti direttamente à a cintura di l'asciugatore di banda cuntinuu.Un sistema oscillante appositamente cuncepitu hè applicatu per sparghje i noodles gelificati à u cinturione di l'asciugatrice invece di trasferisce per trasportatore, in questu modu, a contaminazione hè evitata.

A parte chjave per u votatore di gelatina hè u cilindru di trasferimentu di calore horizontale, rivestitu per u refrigerante di espansione diretta.Dentru u cilindru, hè un arbre chì gira à una certa vitezza cù lame raschiate continuamente scraping a superficia interna di u cilindru.

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator3

U scambiatore di calore di superficia scraped (gelatina votator) hè largamente utilizatu per rinfriscà a gelatina aduttatu da tutte e fabbriche di gelatina muderne.A suluzione di gelatina altamente cuncentrata da l'evaporatore è u prucessu di sterilizazione deve esse continuamente rinfriscata è poi gelificata in u cilindru di mantene insulatu prima di esse estrusa in forma di tagliatelle direttamente nantu à l'asciugatrice di banda cuntinuu.

Ci sò lame scraper fattu di materiale resistente à l'usura muntatu nantu à l'arburu principale.È l'arbre principale pò esse facilmente eliminatu da u so cuscinettu è u supportu di accoppiamentu per a pulizia, l'ispezione è u mantenimentu.

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator4

I tubi di trasferimentu di calore amovibili sò generalmente fatti di nichel per una efficienza ottima è resistenza à l'usura da u liquidu refrigerante cum'è glicol è salamoia.

Breve Introduzione di Gelatin Extruder Votator5

Hebei Shipu Machienry Technology Co., Ltd., chì hà 20 anni di sperienza di fabricazione di votatore è scambiatore di calore di superficia scraped in Cina, pò furnisce un serviziu di una fermata per a pruduzzione di margarina, a trasfurmazioni di l'accortamentu, a produzzione di gelatina è i prudutti di latti.Ùn avemu micca solu furnisce una linea di produzzione di margarina cumpleta, ma ancu furnisce un serviziu tecnicu à i nostri clienti, cum'è a ricerca di u mercatu, u disignu di ricette, a supervisione di a produzzione è altri servizii dopu a vendita.


Tempu di post: 28-jun-2022