Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

Scambiatore di calore di superficia raschiata

Scambiatore di calore di superficia raschiata.Semu trà i principali produttori, fornitori è grossisti di Scambiatori di Calore di Superficie Scraped di alta qualità.

Cumu funziona un scambiatore di calore di superficia raspata?

In u scambiatore di calore di a superficia scraped, i lame rotanti di molla raschianu a superficia è eliminanu in modu efficace u liquidu.In alternativa, e lame si movenu contr'à a superficia di trasferimentu di calore sottu l'influenza di e forze rotazionale.

Scambiatore di calore di superficia raschiata Usu:

  1. Scambiatore di calore di superficia scraped hè largamente utilizatu per u trasferimentu di calore, a cristallizazione è altri prucessi cuntinui in l'industria lattiera, chimica è farmaceutica.
  2. Hè adattatu per materiale viscosu, appiccicosu, o chì cuntenenu particulate chì necessitanu un certu gradu di cristallizazione.
  3. Siccomu queste caratteristiche caratterizeghjanu a maiò parte di l'alimenti trasfurmati, u scambiatore di calore di a superficia scraped hè particularmente adattatu per l'alimenti pumpable.

Hebei Shipu Machinery pò furnisce un set cumpletu di macchina per fà crema pasticcera, pianta pilotu di margarina, macchina di accorciatura, macchina di margarina è macchina di ghee di verdura.

Richiede avà:

A vostra ricerca per u Scambiatore di Calore di Superficie Scraped di qualità premium?A vostra ricerca finisce quì.Duvete simpricimenti chjamàci o mandateci un email è a nostra squadra di esperti vi cuntattate per più aiutu.


Tempu di Postu: 25-Sep-2022