Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

Cosa hè u Scambiatore di Calore di Superficie Scraped

Chì ghjè u vantaghju di u scambiu di calore di a superficia scraped?

Per e grandi installazioni induve a cristallizazione in vacuum pò parè attrattiva, i cristalli di raschi sò efficaci.U disignu minimizeghja u stress di tagliolu nantu à i cristalli fini, ma hè abbastanza robustu per trattà i cristalli duri.

Cos'è un scambiatore di calore o un votatore di superficie raschiata?

Cosa hè u Scambiatore di Calore di Superficie Scraped

Adupratu per riscalda o rinfriscà i prudutti chì altri tipi di scambiatori di calore ùn ponu micca trattà in modu continuu.Prudutti per questa applicazione: sensibili à u calore, formazioni di film, viscosità alta, dimensione di particella o finezza chì altri scambiatori di calore ùn ponu micca accoglie.

Cumu funziona u scambiatore di calore di a superficia scraped o u votatore?

In i scambiatori di calore di scratch, i lame rotanti di primavera raschianu a superficia è eliminanu in modu efficace u liquidu da a superficia.In alternativa, e lame si movenu contr'à a superficia di trasferimentu di calore sottu l'influenza di e forze rotazionale.

Chì ghjè u prucessu di scambiatore di calore di a superficia scraped?

U "prucessu Votator" per fà tali prudutti permette u rapidu cooling di grassu fusu in un scambiatore di calore di superficia Votator face-scraped, risultatu in a furmazione di parechji chjuchi cristalli.L'azotu pò esse injected cun grassu funnutu, agitatu sottu pressione è in un sistema chjusu.

Perchè sceglie u nostru scambiatore di calore di superficia raschiata?

In basa di l'esperienza di 20 anni, i scambiatori di calore di superficia scraped anu rimpiazzatu l'operazioni di batching lente è inefficienti cù un processamentu cuntinuu più uniforme, cuntrullatu è ripetibile.

tupianu1

Hebei Shipu Machinery pò furnisce un set cumpletu di macchina per fà crema pasticcera, pianta pilotu di margarina, macchina di accorciatura, macchina di margarina è macchina di ghee di verdura.


Tempu di post: 24-Sep-2022